چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی پیش بینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی پیش بینی

چگونه به درمان پیش بینی DiabèticaUna نفروپاتی هنگامی که بیمار است به نفروپاتی دیابتی باید به زودی به عنوان posible.Además درمان نفروپاتی دیابتی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، و آن را دشوار است به شفا، اما پیشرفت بیماری می توان آن را با درمان مناسب کنترل شده، آنجا که پیش آگهی را می توان با درمان خوب نفروپاتی دیابتی بهبود یافته است.

رژیم غذایی RazonableIf شما مبتلا به دیابت هستند، شما همیشه باید با توجه به رژیم غذایی خود، می تواند رژیم غذایی مناسب از آنجا که به طور موثر بهبود پیش آگهی نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی زیر توصیه های درمانی رژیم غذایی.

اگر شما مبتلا به دیابت هستید، شما باید همیشه با توجه به رژیم غذایی خود را، یک رژیم غذایی مناسب که می تواند به طور موثر بهبود پیش آگهی نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی زیر توصیه های غذایی پرداخت.

محدود کردن نمک یا سدیم مصرف، یک رژیم غذایی کم sal.Limit مصرف خود را از پروتئین، خوردن بیشتر پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی، گوشت بدون چربی و غذاهای دیگر.

محدود کردن مصرف خود را از پروتئین، خوردن بیشتر پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی، گوشت بدون چربی و دیگر مواد غذایی با چربی بالا alimentos.Avoid ،: مانند گوشت خوک، روغن نباتی، گوشت گردو، آجیل کاج، دانه کنجد.

اجتناب از غذاهای با چربی بالا مانند روغن نباتی، گوشت خوک، گردو، آجیل کاج، دانه sésamo.Avoid سیگار و الکل.

اجتناب از انفیه و درمان alcohol.Effective

درمان موثر

درمان موثر بخش مهمی از بهبود پیش آگهی نفروپاتی diabética.Para نتیجه درمان نفروپاتی دیابتی در جوانه بهبود است.

مصرف دارو فشار خون، نفروپاتی دیابتی اغلب به فشار خون بالا، کنترل فشار خون می تواند پیشرفت بیماری کلیه کند، کاهش توسعه نارسایی کلیوی terminal.Si فشار خون شما بالا است، شرایط عادی، می توانید احساس سردرد، سرگیجه، استفراغ و insomnio.Taking عوامل کاهنده قندخون: به منظور جلوگیری از قند خون، شما همیشه باید عوامل کاهنده قندخون، مانند biguanides، مهار کننده α گلوکوزیداز، -glimepirida است.

داشتن عوامل کاهنده قندخون: برای جلوگیری از قند خون همیشه باید عوامل کاهنده قندخون، مانند biguanides را، مهار کننده های آلفا عوامل - گلوکوزیداز - است.

Osmotherapy به چین میکرو -Medicine

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی مفید است به ترمیم سلول های renales.Ya به عنوان بیماری progressesed، صدمات بافت و کلیه بیشتر می دانم، باعث کلیه ها correctamente.Y کار نمی کند این درمان نه تنها قادر به تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه، اما همچنین می تواند در حفظ سلامت سلولهای طبیعی را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

در یک کلام، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، تنها برای درمان جامع از درمان enfermedad.Si آن به جزئیات بیشتری در مورد درمان دوست مفید است، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا برگ ارسال لوازم آشپزخانه راست پایین، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: